NonameS :: Historie programátorského týmu
1996
Na severu našeho hlavního města byl zaožen Michaelangelo Clyen's Software.
Tehdy dvanáctiletý zakladatel (MC) programoval v Microsoft QBasicu v DOSu 6.22. V tomto programovacím jazyce byl vytvořen první projekt - hra Zakuklencův Krystal. Tato textová hra, dosti podobná hře Arabela, ze které také vycházela, vás zavedla do roku 1550. Byl jste dobrodruh a měl jste zbavit Zemi nájezdníků z vesmíru. Koncem roku 1996 přišel QuickBasic, ve kterém byl Zakuklencův Krystal doděláván a inovován - stala se z něj grafická adventure za použití ASCII znaků. Kvůli konfliktu názvů se původní textovka přejmenovala na Krystal Zakuklenců a bylo zase dobře. Pod QuickBasicem byl naprogramován náš první "film", první písnička a první nadstavba operačního systému MCOS. Bylo vytvořeno několik dalších projektů, jako testy všeho druhu, různé databáze nebo hry Akta X a StarTrek. Programátor však měl veliké oči a protože si občas rád zahrál nějakou hru, šel vývoj pomalu a drtivá většina projektů zůstala rozpracována.
Podzim 1997
Na disk PC se dostává Borland Pascal 7.0. Krátce poté bylo jeho pracoviště napadeno oblíbeným slovenským virem OneHalf a celý disk bylo nutno zformátovat, čímž přišel o původní programy psané v Basicu. Prvním programem v BP 7.0 byl Operační Systém Michaelangela Clyena (OSMC), i když se tedy jednalo pouze o nadstavbu, a krátce na to se začalo pracovat na Zakuklencově Krystalu, tentokrát plně grafickém, akčním, logickém a dobrodružném RPG se simulátorovými a bojovými prvky. Samozřejmě se opět měnily jména: Krystal Zakuklenců se změnil na Krystal Zakuklneců TXT a Zakuklencův Krystal na Krystal Zakuklenců.
Polovina února 1998
Přibývají projekty na progrmy ZIP (Zaručeně Inteligrní Program - výukový program a testy), ZABS (Zajímavý A Bláznivý Software), OSXT (Operační Systém pro PC-XT), Fantom ulice a Labyrint smrti (Podle gamebooků pánů Jacksona a Livingstona). Klipy, filmy, animace, intra a outra byly vytvářeny v Autodesk Animátoru 1.0.
12. března 1998
Do MCS přichází spolužák JŠ. Hlavním stálým spolupracovníkem byl byli spolužádi PŠ a ŠS.
15. května 1998
Řady MCS rozšiřuje AK, který přešel ze své vlastní činnosti.
18. května 1998
Sepsána smlouva o případném zisku a podepsána všemi více či méně aktivními.
1. června 1998
PŠ přibrán jako právoplatný člen MCS. De facto jím ale byl již někdy od začátku roku, protože MC s ním často konzultoval dějovou línii svých her.
Září 1998
Všichni z MCS přestoupili na střední školy a jejich cesty se rozdělily, takže se naše tvroba zpomalila.
Podzim 1998
K MCS přistupuje nový spolužák JL, který byl díky své sbírce přijat coby zvukař, ale příliš se u nás pro neaktivitu neohřál.

18. listopadu 1998
Rozhodnuto o novém názvu a všichni tři z původního MCS (JŠ nebyl příliš aktivní), tedy MC, PŠ a AK odsouhlasili NoNameS, které se později změnilo na Noname Software, neboli NonameS.
21. prosince 1999
Přibližně v 11.00 hod bylo vytvořeno současné logo.
1. ledna 2000
V průběhu roku byla vytvořena E-mailová schránka (nonames@email.cz) a Internetová prezentace na MujWEBu (www.mujweb.cz/www/nonames)
27. října 2000
Aktivována internetová doména http://nonames.hyperlink.cz
Leden 2001
Objevily se naše W@Pové stránky na http://www.hyperlink.cz/nonames/index.wml. Na serveru však vznikla přístupová chyba, takže stránky se staly nefunkčními a byly odstraněny.
16. dubna 2001
Změna programovacího operačního systému a začátek vývoje NoN@me§.
5. května 2001
Návrh na právní založení společnosti, zprovozněna doména http://www.nonames.wz.cz.
6. května 2001
Rozhodnuto o právním založení společnosti; nejprve v.o.s., pak s.r.o.; vzájemně dojednáno a potvrzeno. Rovněž bylo rozšířeno zaměření týmu i na poskytování služeb. Začínáme upravovat web pro přístup zákazníků a zajišťujeme první zakázky, abychom zjistili, jestli má náš podnikatelský záměr smysl.
15. srpna 2001
Schůze spojená s navštívením prostor využitelných k podnikání a rozhodnutím o dalším pokračování NonameS.